Azalea kinsai deciduous or not?

12345_yes

Seedling
Messages
22
Reaction score
15
Location
Netherlands
USDA Zone
8b
Zijn de blaadjes al teruggekeerd op je kinsai? Hoe doet de plant het nog?
Groeten 😀
Verpot dit voorjaar. Nebari wat exposed, dat was leuk :). Hij begint uit te lopen, maar nog niet van harte met dit koude weer. Wanneer is denk je beste tijd voor cuttings? En doe je dat van groei van dit jaar of vorig jaar?
 

polflietjen

Seedling
Messages
7
Reaction score
1
De nieuwe takjes die dit jaar gevormd worden (zacht weefsel) gebruik ik altijd. Te houtige takken wortelen moeilijker en het duurt langer, maar het kan overigens wel. Zou kijken als de nieuwe takken zo´n 5 cm lang zijn (3 bladeren hebben) om die te gebruiken. En best stekken in spaghnum mos of turf als je dat hebt. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel 😉 succes!!
 

12345_yes

Seedling
Messages
22
Reaction score
15
Location
Netherlands
USDA Zone
8b
De nieuwe takjes die dit jaar gevormd worden (zacht weefsel) gebruik ik altijd. Te houtige takken wortelen moeilijker en het duurt langer, maar het kan overigens wel. Zou kijken als de nieuwe takken zo´n 5 cm lang zijn (3 bladeren hebben) om die te gebruiken. En best stekken in spaghnum mos of turf als je dat hebt. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel 😉 succes!!
Komt goed dat heb ik wel. We moeten nog wel even wachten. Boom is nog niet zo ver.
 
Top Bottom